9 А клас

                                                 

                                    Дорогі дев`ятикласники!

Дякую, що ви відвідуєте цей блог.
Бажаю вам успіхів у навчанні, наснаги, сили та терпіння досягти вершини вашої мрії.
Сподіваюсь, що допомога цього блогу стане вам у пригоді.

23.02.2023 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі 

 Час 13.25

Тема: Сучасні методи молекулярної генетики.

Переглянути презентацію:

Домашнє завдання: виписати в робочі зошити  "Сучасні методи молекулярної генетики"

22.02.2023 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі

Час 13.25

Тема: Спадкові захворювання людини. Генетичне консультування.

Переглянути презентацію:

https://drive.google.com/file/d/1OPA_5ob_ofmodkxkXfwj6eo0hBvx866n/view?usp=sharing

Виконати проєкт "Складання власного родоводу та демонстрація  успадкування певних  ознак (за вибором учня) / родовід родини видатних людей (за вибором учня)

Домашнє завдання: прочитати  параграф 42. Законспектувати "Методи діагностики спадкових хвороб людини".  Прочитати стор. 180. Виконати "Самоконтроль знань" стор. 181 (письмово), підготуватися до самостійної роботи (повторити  параграф 33-41)

26.01.2023 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі

Час 13.25

Тема: Закони Менделя.

Переглянути презентацію:

https://docs.google.com/presentation/d/1W3ySnTYsyTbNBvgn3Rbi-p82RrcldR7K/edit?usp=sharing&ouid=118428322465837492964&rtpof=true&sd=true

Записати приклади задач зі слайдів 9-10 в робочі зошити.

Домашнє завдання: опрацювати параграф 34-35.

27.12.2022 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі

Час 11.20

Тема: Узагальнюючий урок з теми: "Збереження та реалізація спадкової інформації"

Виконати завдання:

https://docs.google.com/document/d/1TnLJlsZPqYjfkM3iXlQI2MLg8jcHXYQe/edit?usp=sharing&ouid=118428322465837492964&rtpof=true&sd=true

Домашнє завдання: повторити тему: "Збереження та реалізація спадкової інформації"

21.12.2022 р.

Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet

 Час 13.10 

Підключитися до конференції 

та асинхронно (самостійно)
Переглянути презентацію:
Записати розв`язування задач в робочі зошити.
Домашнє завдання: виконати вправи для самостійного опрацювання стор. 112-113, 116-117 (письмово), повторити параграф 22-32.

20.12.2022 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі

Час 11.20

Тема: Етапи індивідуального розвитку.

Переглянути презентацію:

https://docs.google.com/presentation/d/1pKEWjTGEK2FWDJSgdoejUAlr4Bxj4tWw/edit?usp=sharing&ouid=118428322465837492964&rtpof=true&sd=true

Законспектувати визначення "Онтогенез".

Домашнє завдання: опрацювати параграф 31, 32. Виконати письмово завдання на порівняння стор. 133, 137.

14.12.2022 р.

Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet

 Час 13.10 
Тема: Статеві клітини та запліднення.

Підключитися до конференції 

та асинхронно (самостійно)
Переглянути презентацію:
Законспектувати визначення "Статеві клітини", "Сперматозоони", "Яйцеклітини", "Гаметогенез", стадії гаметогенезу, "Сперматогенез", "Овогенез", "Запліднення",  Форми запліднення.

Домашнє завдання: опрацювати параграф 30. Заповнити таблицю на стор. 129 (письмовов), решта завдань зі стор. 129  - усно.

13.12.2022 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі

Тема: Поділ клітини: клітинний цикл, мітоз. Мейоз рекомбінація ДНК.

Переглянути презентацію:

https://docs.google.com/presentation/d/1fRKvlaeDGdiXsf3arfzPMJmOsMtr6dUp/edit?usp=share_link&ouid=118428322465837492964&rtpof=true&sd=true

Законспектувати в робочі зошити визначення "Поділ клітини", "Мітоз", "Мейоз", "Клітинний цикл", Таблиця 6. Основні процеси мітозу., Таблиця 7. Основні процеси мейозу; Виконати Лабораторне дослідження. Фази мітозу (з презентації)

Домашнє завдання: опрацювати параграф 28-29. Виконати завдання зі стор. 125 (письмово), Завдання для самоконтролю - усно.

13.12.2022 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі


7.12.2022 р.

Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet

 Час 13.10 
Тема: Практичні роботи №2. Розв`язування елементарних вправ з реплікації, транскрипції та трансляції.

Підключитися до конференції 

та асинхронно (самостійно)
Домашнє завдання: повторити параграф 26, опрацювати параграф 27.

6.12.2022 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі 

 Час 10.20 
Тема: Подвоєння ДНК; репарація пошкоджень ДНК.
Переглянути презентацію:
https://docs.google.com/presentation/d/1fBOfqekTm0bha4U7fGdrM1lOxF5XdD2y/edit?usp=sharing&ouid=118428322465837492964&rtpof=true&sd=true
Законспектувати в робочі зошити визначення "Репарація ДНК"
Домашнє завдання: прочитати параграф 27.

30.11.2022 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі 

 Час 13.30 

Тема: Генетичний код. Біосинтез білка.
Переглянути презентацію:
Законспектуватим в робочі зошити визначення "Генетичний код", "Біосинтез білка", "Транскрипція", "Трансляція".
Домашнє завдання: опрацювати параграф 26. Виконати завдання зі стор. 113 письмово в робочих зошитах.

29.11.2022 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі 

 Час 11.30 

Тема: Транскрипція. Основні типи РНК

Переглянути презентацію: 
Законспектувати визначення "Транскрипція".

Домашнє завдання: опрацювати параграф 25. Виконати письмово "Задання на застосування знань" та "Самостійна робота з таблицею" зі стор.108-109, решта завдань - усно.

23.11.2022 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі 

 Час 13.30 

Тема: Будова генів та основні компоненти геномів про- та еукаріотів.
Переглянути презентацію:
Записати в робочі зошити визначення "Геном"
Домашнє завдання: опрацювати параграф 23. Завдання на стор.101 виконати письмово в робочих зошитах (завдання для самоконтролю - усно).

22.11.2022 р.

Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet

 Час 11.30 

Підключитися до конференції 

та асинхронно (самостійно)
Переглянути презентацію:
Законспектувати визначення "Ген" та "Основні положення сучасної теорії гена" стор.94,95.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 22. Виконати письмово завдання зі стор.97 (окрім "Завдання для самоконтролю" - їх усно).

16.11.2022 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі 

 Час 13.30 

Тема: Контрольна робота.
Законспектувати в робочі зошити "Узагальнення теми 3. Принципи функціонування клітини. (стор.92 в підручнику)
Письмово на окремих аркушах паперу виконати "Тест-застосування 3: Принципи функціонування" (стор.93)

15.11.2022 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі 

 Час 11.30 

Тема:  Базові принципи синтетичних процесів у клітинах та організмах.

Переглянути презентацію:
Виконати "Фразеологічний диктант" слайд 2 (письмово).

Домашнє завдання: повторити параграф 21. Підготуватися до самостійної роботи (повторити попередні параграфи)

09.11.2022 р.

Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet

 Час 13.30 

Підключитися до конференції 

та асинхронно (самостійно)

Тема:  Хемосинтез.

Переглянути презентацію:
Записати визначення "Хемосинтез".
Домашнє завдання: опрацювати параграф 21.  Заповнити таблицю "Порівняльна характеристика хемо- і фотосинтезу" (письмово), дати відповідь на запитання письмово: "Біологія+Екологія", усно дати відповідь на "Завдання для самоконтролю".

08.11.2022 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі 

 Час 11.30 

Тема:  Фотосинтез: темнова та світлова фази.

Переглянути презентацію:
Заповнити таблицю зі слайду 15 письмово в робочих зошитах. Дайте письмову відповідь на питання (слайд 18)

Домашнє завдання: опрацювати параграф  20. 

02.11.2022 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі 

 Час 13.30 

Тема: Клітинне дихання. Біохімічні механізми дихання.

Переглянути презентацію:

Занотувати визначення: "Анаеробне дихання", "Аеробне дихання", "Дихання клітини", стадії аеробного дихання клітини.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 19. Виконати "Завдання на формування практичних умінь", "Біологія+Здоров`я" (письмово), "Завдання для самоконтролю" (усно).

01.11.2022 р.

Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet

 Час 11.30 

Підключитися до конференції 

та асинхронно (самостійно)
Переглянути презентацію:
В робочі зошити записати визначення: "Життєдіяльність клітини",  "Метаболізм".
Домашнє завдання: опрацювати параграф 17, 18. Виконати письмово "Самостійна робота з ілюстрацією", "Ставлення" (стор. 75); "Завдання на застосування знань" (стор. 79); усно "Біологія + Фізика", (стор. 75), " Біологія+ Хімія ", "Біологія+ Фізика"(стор. 79), Завдання для самоконтролю" (стор.75, 79)

26.10.2022 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі 

 Час 13.30 

Тема: Типи клітин та їхня порівняльна характеристика: прокаріотична та еукаріотична клітина, рослинна та тваринна клітина.
Узагальнення Теми 2. Структура клітини

Переглянути презентацію:


На окремих аркушах паперу виконати тестові завдання зі слайдів 27-30.

Домашнє завдання: опрацювати параграф 16.  Заповнити порівняльну характеристику еукаріотичних клітин (слайд 21) письмово в робочих зошитах.

25.10.2022 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі 

 Час 11.30 

Тема: Ядро, його структурна організація та функції. 

Переглянути відео:
Законспектувати  визначення: "Ядро", "Генетична інформація".
На стор.65 в підручнику виконати самостійну роботу із таблицею (письмово).

Домашнє завдання: опрацювати параграф 15. Виконати "Біологія+Архітектура", "Ставлення" (письмово), дати відповіді на запитання (усно).

19.10.2022 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі 

 Час 13.30 

Тема: Структура еукаріотичної клітини: основні клітинні органели.
Переглянути презентацію: 

Домашнє завдання: повторити параграф 14.

18.10.2022 р.

Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet

 Час 11.30 

Тема: Структура еукаріотичної клітини: цитоплазма

Підключитися до конференції 

 та асинхронно (самостійно)
Переглянути презентацію: 
Законспектувати в робочі зошити визначення "Цитоплазма", "Цитоскелет", "Гіалоплазма", "Включення" та класифікацію органел (із презентації або параграфа підручника).
Домашнє завдання: опрацювати параграф 14, виконати самостійну роботу з ілюстрацією стор.61 (письмово), дати відповіді на питання (усно).

12.10.2022 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі 

 Час 13.30 

Тема: Структура еукаріотичної клітини: клітинна мембрана. Лабораторна робота: "Вивчення стуктурно-функціональної різноманітності клітин"

Переглянути презентацію:
Записати в робочі зошити табличку "Організація клітини" стор. 50 в підручнику. "Прокаріотичний тип клітин" стор.51 та "Таблиця 2. Будова узагальненої еукаріотичної клітини"  стор. 52.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 12, заповнити в робочих зошитах порівняльну таблицю стор. 53, письмово виконати "Біологія + Географія" та дати відповіді на запитання (усно).

11.10.2022 р.

Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі 

 Час 11.30 

Тема: Методи дослідження клітин. Типи мікроскопії

Переглянути відео:
В робочі зошити виписати типи мікроскопії.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 11, самостійна робота з ілюстрацією стор. 49 (письмово), "Біологія +Фізика", "Біологія+Зоогеографія" та завдання для самоконтролю (усно)

05.10.2022 р.

Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet

 Час 13.30 

Тема: Узагальнення знань з теми "Хімічний склад клітини"

Підключитися до конференції 

та асинхронно (самостійно)
Виконати завдання:
та скинути на електронну адресу liya.dolinskaya@ukr.net
Переглянути презентацію до практичної роботи:
Домашнє завдання: повторити попередні параграфи.

04.10.2022 р.

Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet

 Час 11.30 

Тема:  Нуклеїнові кислоти. Роль нуклеїнових кислот як носія спадкової інформації. АТФ. Практичні роботи №1 Розв`язання  елементарних вправ зі структури білків та нуклеїнових кислот.
Підключитися до конференції 

та асинхронно (самостійно)

Переглянути презентацію:
Заповнити таблицю на стор. 39 (письмово)
Домашнє завдання: повторити параграф 8, опрацювати параграф 9.

28.09.2022 р.

Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet

 Час 13.30 

Тема: Ліпіди.
Підключитися до конференції 

 та асинхронно (самостійно) 


Переглянути презентацію: 
Визначення законспектувати.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 7, виконати завдання на стор. 31  усно.


27.09.2022 р.
Час 11.30
Урок проводиться в  асинхронному (самостійно) режимі 
Тема: Вуглеводи.
Переглянути презентацію: 

Законспектувати з параграфу підручника визначення "вуглеводи", моно-, оліго- та полісахариди, найпоширеніші вуглеводи організму (стор. 25) та основні функції вуглеводів.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 6.  Виконати письмово завдання на стор.27 (завдання для самоконтролю - усно)

21.09.2022 р.

 Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet

 Час 13.30 

Підключитися до конференції 

та асинхронному  (самостійно) режимі 
Переглянути презентацію:
Лабораторна робота №1:
Уважно подивись відео за покликанням. Виконай завдання, користуючись отриманою інформацією.

20.09.2022 р.
Час 11.30
Урок проводиться в  асинхронному (самостійно) режимі 
Тема: Органічні молекули. Поняття про біологічні макромолекули – біополімери.
Переглянути презентацію:

Домашнє завдання: опрацювати §5; с. 23 (виконати самостійну роботу письмово), розв’язати інші питання й відповідати на питання усно.

14.09.2022 р.

 Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet

 Час 13.30 

Підключитися до конференції 

та асинхронному  (самостійно) режимі 

Переглянути презентацію:
Законспектувати:
ВОДА - неорганічна речовина, молекули якої складаються з двох атомів Гідрогену та одного атома Оксигену.

Основні властивості води

Фізичні властивості

Хімічні властивості

1. Агрегатний стан

2. Висока теплоємність й теплопровідність

3. Поверхневий натяг

4. Нестискуваність

5. Текучість

1. Взаємодія з певними кислотами, оксидами, основами й солями

2. Участь в гідролізі органічних сполук

3. Здатність до йонізації


Домашнє завдання: опрацювати  параграф 4 , виконати завдання на стор. 19 (письмово в робочих зошитах)

13.09.2022 р.
Час 11.30
Урок проводиться в  асинхронному (самостійно) режимі 
Тема: Хімічний склад клітини. Неорганічні сполуки.
        Рослини, як й інші живі організми, складаються з клітин. До складу клітин входять різні хімічні елементи, серед яких переважають Оксиген, Карбон, Гідроген та Нітроген. У клітинах містяться неорганічні та органічні сполуки. До органічних належать білки, ліпіди, вуглеводи, нуклеїнові кислоти та мінеральні солі.
      ХІМІЧНИЙ СКЛАД КЛІТИНИ — сукупність хімічних елементів й хімічних речовин, що містяться у клітині й забезпечують її життєдіяльність чи організму в цілому. Умовно хімічний склад клітини можна вивчати на елементному та молекулярному рівнях. Наука, що вивчає хімічний склад живого, значення й перетворення його компонентів, називається біохімією.

                                            Хімічний склад живого

Елементний склад                                                     Молекулярний склад

                                                                                 I. Неорганічні молекули 

                                                                                 (оксиди, кислоти, основи, мінеральні солі)

                                                                                   II. Органічні молекули 

                                                                                 (білки, жири, вуглеводи, нуклеїнові кислоти)                                                  

Біоелементи:

органогени, 

макроелементи,

 мікроелементи

Перегляньте відео:


Домашнє завдання: опрацювати параграф 3. Виконати письмово завдання на стор. 14-15 (завдання для самоконтролю - усно)

7.09.2022 р.

 Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet

 Час 13.30 

Підключитися до конференції 

та асинхронному  (самостійно) режимі 

Перегляньте презентацію :


Домашня робота:  параграф 2. Виконати завдання (письмово в робочих зошитах) з презентації (слайд 12-14)



6.09.2022 р.
Урок проводиться в  асинхронному (самостійно) режимі 
Тема: Вступ. Біологія як наука.

Перегляньте презентацію

 

Домашнє завдання:   параграф 1 в підручнику. Виконати (письмово в робочих зошитах) завдання із презентації (слайд 18-20).

Немає коментарів:

Дописати коментар