Дорогі дев`ятикласники!
Дякую, що ви відвідуєте цей блог.Бажаю вам успіхів у навчанні, наснаги, сили та терпіння досягти вершини вашої мрії.Сподіваюсь, що допомога цього блогу стане вам у пригоді.
23.02.2023 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 13.25
Тема: Сучасні методи молекулярної генетики.
Переглянути презентацію:
Домашнє завдання: виписати в робочі зошити "Сучасні методи молекулярної генетики"22.02.2023 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 13.25
Тема: Спадкові захворювання людини. Генетичне консультування.
Переглянути презентацію:
https://drive.google.com/file/d/1OPA_5ob_ofmodkxkXfwj6eo0hBvx866n/view?usp=sharing
Виконати проєкт "Складання власного родоводу та демонстрація успадкування певних ознак (за вибором учня) / родовід родини видатних людей (за вибором учня)
Домашнє завдання: прочитати параграф 42. Законспектувати "Методи діагностики спадкових хвороб людини". Прочитати стор. 180. Виконати "Самоконтроль знань" стор. 181 (письмово), підготуватися до самостійної роботи (повторити параграф 33-41)
26.01.2023 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 13.25
Тема: Закони Менделя.
Переглянути презентацію:
Записати приклади задач зі слайдів 9-10 в робочі зошити.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 34-35.
27.12.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 11.20
Тема: Узагальнюючий урок з теми: "Збереження та реалізація спадкової інформації"
Виконати завдання:
Домашнє завдання: повторити тему: "Збереження та реалізація спадкової інформації"
21.12.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
Час 13.10
Підключитися до конференції
та асинхронно (самостійно)Переглянути презентацію:Записати розв`язування задач в робочі зошити.Домашнє завдання: виконати вправи для самостійного опрацювання стор. 112-113, 116-117 (письмово), повторити параграф 22-32.20.12.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 11.20
Тема: Етапи індивідуального розвитку.
Переглянути презентацію:
Законспектувати визначення "Онтогенез".
Домашнє завдання: опрацювати параграф 31, 32. Виконати письмово завдання на порівняння стор. 133, 137.
14.12.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
Час 13.10 Тема: Статеві клітини та запліднення.
Підключитися до конференції
та асинхронно (самостійно)Переглянути презентацію:Законспектувати визначення "Статеві клітини", "Сперматозоони", "Яйцеклітини", "Гаметогенез", стадії гаметогенезу, "Сперматогенез", "Овогенез", "Запліднення", Форми запліднення.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 30. Заповнити таблицю на стор. 129 (письмовов), решта завдань зі стор. 129 - усно.13.12.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Тема: Поділ клітини: клітинний цикл, мітоз. Мейоз рекомбінація ДНК.
Переглянути презентацію:
23.02.2023 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
22.02.2023 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 13.25
Тема: Спадкові захворювання людини. Генетичне консультування.
Переглянути презентацію:
https://drive.google.com/file/d/1OPA_5ob_ofmodkxkXfwj6eo0hBvx866n/view?usp=sharing
Виконати проєкт "Складання власного родоводу та демонстрація успадкування певних ознак (за вибором учня) / родовід родини видатних людей (за вибором учня)
Домашнє завдання: прочитати параграф 42. Законспектувати "Методи діагностики спадкових хвороб людини". Прочитати стор. 180. Виконати "Самоконтроль знань" стор. 181 (письмово), підготуватися до самостійної роботи (повторити параграф 33-41)
26.01.2023 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 13.25
Тема: Закони Менделя.
Переглянути презентацію:
Записати приклади задач зі слайдів 9-10 в робочі зошити.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 34-35.
27.12.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 11.20
Тема: Узагальнюючий урок з теми: "Збереження та реалізація спадкової інформації"
Виконати завдання:
Домашнє завдання: повторити тему: "Збереження та реалізація спадкової інформації"
21.12.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
20.12.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 11.20
Тема: Етапи індивідуального розвитку.
Переглянути презентацію:
Законспектувати визначення "Онтогенез".
Домашнє завдання: опрацювати параграф 31, 32. Виконати письмово завдання на порівняння стор. 133, 137.
14.12.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
13.12.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Тема: Поділ клітини: клітинний цикл, мітоз. Мейоз рекомбінація ДНК.
Переглянути презентацію:
Законспектувати в робочі зошити визначення "Поділ клітини", "Мітоз", "Мейоз", "Клітинний цикл", Таблиця 6. Основні процеси мітозу., Таблиця 7. Основні процеси мейозу; Виконати Лабораторне дослідження. Фази мітозу (з презентації)
Домашнє завдання: опрацювати параграф 28-29. Виконати завдання зі стор. 125 (письмово), Завдання для самоконтролю - усно.13.12.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
7.12.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
Час 13.10 Тема: Практичні роботи №2. Розв`язування елементарних вправ з реплікації, транскрипції та трансляції.
Підключитися до конференції
та асинхронно (самостійно)Домашнє завдання: повторити параграф 26, опрацювати параграф 27.6.12.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 10.20 Тема: Подвоєння ДНК; репарація пошкоджень ДНК.Переглянути презентацію:https://docs.google.com/presentation/d/1fBOfqekTm0bha4U7fGdrM1lOxF5XdD2y/edit?usp=sharing&ouid=118428322465837492964&rtpof=true&sd=true
Законспектувати в робочі зошити визначення "Репарація ДНК"Домашнє завдання: прочитати параграф 27.30.11.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 13.30
Тема: Генетичний код. Біосинтез білка.Переглянути презентацію:Законспектуватим в робочі зошити визначення "Генетичний код", "Біосинтез білка", "Транскрипція", "Трансляція".Домашнє завдання: опрацювати параграф 26. Виконати завдання зі стор. 113 письмово в робочих зошитах.29.11.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 11.30
Тема: Транскрипція. Основні типи РНК
Переглянути презентацію: Законспектувати визначення "Транскрипція".
Домашнє завдання: опрацювати параграф 25. Виконати письмово "Задання на застосування знань" та "Самостійна робота з таблицею" зі стор.108-109, решта завдань - усно.23.11.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 13.30
Тема: Будова генів та основні компоненти геномів про- та еукаріотів.Переглянути презентацію:Записати в робочі зошити визначення "Геном"Домашнє завдання: опрацювати параграф 23. Завдання на стор.101 виконати письмово в робочих зошитах (завдання для самоконтролю - усно).22.11.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
Час 11.30
Підключитися до конференції
та асинхронно (самостійно)Переглянути презентацію:Законспектувати визначення "Ген" та "Основні положення сучасної теорії гена" стор.94,95.Домашнє завдання: опрацювати параграф 22. Виконати письмово завдання зі стор.97 (окрім "Завдання для самоконтролю" - їх усно).16.11.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 13.30
Тема: Контрольна робота.Законспектувати в робочі зошити "Узагальнення теми 3. Принципи функціонування клітини. (стор.92 в підручнику)Письмово на окремих аркушах паперу виконати "Тест-застосування 3: Принципи функціонування" (стор.93)15.11.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 11.30
Тема: Базові принципи синтетичних процесів у клітинах та організмах.
Переглянути презентацію:Виконати "Фразеологічний диктант" слайд 2 (письмово).
Домашнє завдання: повторити параграф 21. Підготуватися до самостійної роботи (повторити попередні параграфи)09.11.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
Час 13.30
Підключитися до конференції
та асинхронно (самостійно)
Тема: Хемосинтез.
Переглянути презентацію:Записати визначення "Хемосинтез".Домашнє завдання: опрацювати параграф 21. Заповнити таблицю "Порівняльна характеристика хемо- і фотосинтезу" (письмово), дати відповідь на запитання письмово: "Біологія+Екологія", усно дати відповідь на "Завдання для самоконтролю".08.11.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 11.30
Тема: Фотосинтез: темнова та світлова фази.
Переглянути презентацію:Заповнити таблицю зі слайду 15 письмово в робочих зошитах. Дайте письмову відповідь на питання (слайд 18)
Домашнє завдання: опрацювати параграф 20. 02.11.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 13.30
Тема: Клітинне дихання. Біохімічні механізми дихання.
Переглянути презентацію:
Занотувати визначення: "Анаеробне дихання", "Аеробне дихання", "Дихання клітини", стадії аеробного дихання клітини.Домашнє завдання: опрацювати параграф 19. Виконати "Завдання на формування практичних умінь", "Біологія+Здоров`я" (письмово), "Завдання для самоконтролю" (усно).
01.11.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
Час 11.30
Підключитися до конференції
та асинхронно (самостійно)Переглянути презентацію:В робочі зошити записати визначення: "Життєдіяльність клітини", "Метаболізм".Домашнє завдання: опрацювати параграф 17, 18. Виконати письмово "Самостійна робота з ілюстрацією", "Ставлення" (стор. 75); "Завдання на застосування знань" (стор. 79); усно "Біологія + Фізика", (стор. 75), " Біологія+ Хімія ", "Біологія+ Фізика"(стор. 79), Завдання для самоконтролю" (стор.75, 79)26.10.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 13.30
Тема: Типи клітин та їхня порівняльна характеристика:
прокаріотична та еукаріотична клітина, рослинна та тваринна клітина.
Узагальнення Теми 2. Структура клітини
Переглянути презентацію:
На окремих аркушах паперу виконати тестові завдання зі слайдів 27-30.
Домашнє завдання: опрацювати параграф 16. Заповнити порівняльну характеристику еукаріотичних клітин (слайд 21) письмово в робочих зошитах.
25.10.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 11.30
Тема: Ядро, його структурна організація та функції.
Переглянути відео:Законспектувати визначення: "Ядро", "Генетична інформація".На стор.65 в підручнику виконати самостійну роботу із таблицею (письмово).
Домашнє завдання: опрацювати параграф 15. Виконати "Біологія+Архітектура", "Ставлення" (письмово), дати відповіді на запитання (усно).19.10.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 13.30
Тема: Структура еукаріотичної клітини: основні клітинні органели.Переглянути презентацію:
Домашнє завдання: повторити параграф 14.18.10.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
Час 11.30
Тема: Структура еукаріотичної клітини: цитоплазма
Підключитися до конференції
та асинхронно (самостійно)Переглянути презентацію: Законспектувати в робочі зошити визначення "Цитоплазма", "Цитоскелет", "Гіалоплазма", "Включення" та класифікацію органел (із презентації або параграфа підручника).Домашнє завдання: опрацювати параграф 14, виконати самостійну роботу з ілюстрацією стор.61 (письмово), дати відповіді на питання (усно).12.10.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 13.30
Тема: Структура еукаріотичної клітини: клітинна мембрана. Лабораторна робота: "Вивчення стуктурно-функціональної різноманітності клітин"
Переглянути презентацію:Записати в робочі зошити табличку "Організація клітини" стор. 50 в підручнику. "Прокаріотичний тип клітин" стор.51 та "Таблиця 2. Будова узагальненої еукаріотичної клітини" стор. 52.Домашнє завдання: опрацювати параграф 12, заповнити в робочих зошитах порівняльну таблицю стор. 53, письмово виконати "Біологія + Географія" та дати відповіді на запитання (усно).11.10.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
Час 11.30
Тема: Методи дослідження клітин. Типи мікроскопії
Переглянути відео:В робочі зошити виписати типи мікроскопії.Домашнє завдання: опрацювати параграф 11, самостійна робота з ілюстрацією стор. 49 (письмово), "Біологія +Фізика", "Біологія+Зоогеографія" та завдання для самоконтролю (усно)05.10.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
Час 13.30
Тема: Узагальнення знань з теми "Хімічний склад клітини"
Підключитися до конференції
та асинхронно (самостійно)Виконати завдання:та скинути на електронну адресу liya.dolinskaya@ukr.netПереглянути презентацію до практичної роботи:Домашнє завдання: повторити попередні параграфи.
04.10.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
Час 11.30
Тема: Нуклеїнові кислоти. Роль нуклеїнових кислот як носія спадкової інформації. АТФ. Практичні роботи №1 Розв`язання елементарних вправ зі структури білків та нуклеїнових кислот.Підключитися до конференції
та асинхронно (самостійно)
Переглянути презентацію:Заповнити таблицю на стор. 39 (письмово)Домашнє завдання: повторити параграф 8, опрацювати параграф 9.
28.09.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
Час 13.30
Тема: Ліпіди.Підключитися до конференції
та асинхронно (самостійно)
13.12.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
7.12.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
6.12.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
30.11.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
29.11.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
23.11.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
22.11.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
16.11.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
15.11.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
09.11.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
08.11.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
02.11.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
01.11.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
26.10.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
25.10.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
19.10.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
18.10.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
12.10.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
11.10.2022 р.
Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі
05.10.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
04.10.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
28.09.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
Переглянути презентацію: Визначення законспектувати.Домашнє завдання: опрацювати параграф 7, виконати завдання на стор. 31 усно.
27.09.2022 р.Час 11.30Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі Тема: Вуглеводи.Переглянути презентацію:
Законспектувати з параграфу підручника визначення "вуглеводи", моно-, оліго- та полісахариди, найпоширеніші вуглеводи організму (стор. 25) та основні функції вуглеводів.Домашнє завдання: опрацювати параграф 6. Виконати письмово завдання на стор.27 (завдання для самоконтролю - усно)
21.09.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
Час 13.30
Підключитися до конференції
та асинхронному (самостійно) режимі Переглянути презентацію:Лабораторна робота №1:Уважно подивись відео за покликанням. Виконай завдання, користуючись отриманою інформацією.
20.09.2022 р.Час 11.30Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі Тема: Органічні молекули. Поняття про біологічні макромолекули – біополімери.Переглянути презентацію:
Домашнє завдання: опрацювати §5; с. 23 (виконати самостійну роботу письмово), розв’язати інші питання й відповідати на питання усно.
14.09.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
Час 13.30
Підключитися до конференції
та асинхронному (самостійно) режимі
Переглянути презентацію:Законспектувати:ВОДА - неорганічна речовина, молекули якої складаються з двох атомів Гідрогену та одного атома Оксигену.Основні властивості води
Фізичні властивості
Хімічні властивості
1. Агрегатний стан
2. Висока теплоємність й теплопровідність
3. Поверхневий натяг
4. Нестискуваність
5. Текучість
1. Взаємодія з певними кислотами, оксидами, основами й солями
2. Участь в гідролізі органічних сполук
3. Здатність до йонізації
Домашнє завдання: опрацювати параграф 4 , виконати завдання на стор. 19 (письмово в робочих зошитах)
13.09.2022 р.Час 11.30Урок проводиться в асинхронному (самостійно) режимі Тема: Хімічний склад клітини. Неорганічні сполуки. Рослини, як й інші живі організми, складаються з клітин. До складу клітин входять різні хімічні елементи, серед яких переважають Оксиген, Карбон, Гідроген та Нітроген. У клітинах містяться неорганічні та органічні сполуки. До органічних належать білки, ліпіди, вуглеводи, нуклеїнові кислоти та мінеральні солі. ХІМІЧНИЙ СКЛАД КЛІТИНИ — сукупність хімічних елементів й хімічних речовин, що містяться у клітині й забезпечують її життєдіяльність чи організму в цілому. Умовно хімічний склад клітини можна вивчати на елементному та молекулярному рівнях. Наука, що вивчає хімічний склад живого, значення й перетворення його компонентів, називається біохімією. Хімічний склад живого
Елементний склад Молекулярний склад
I. Неорганічні молекули
(оксиди, кислоти, основи, мінеральні солі)
II. Органічні молекули
(білки, жири, вуглеводи, нуклеїнові кислоти)
Біоелементи:
органогени,
макроелементи,
мікроелементи
Основні властивості води | |
Фізичні властивості | Хімічні властивості |
1. Агрегатний стан 2. Висока теплоємність й теплопровідність 3. Поверхневий натяг 4. Нестискуваність 5. Текучість | 1. Взаємодія з певними кислотами, оксидами, основами й солями 2. Участь в гідролізі органічних сполук 3. Здатність до йонізації |
Хімічний склад живого
Елементний склад Молекулярний склад
I. Неорганічні молекули
(оксиди, кислоти, основи, мінеральні солі)
II. Органічні молекули
(білки, жири, вуглеводи, нуклеїнові кислоти)
Біоелементи:
органогени,
макроелементи,
мікроелементи
7.09.2022 р.
Урок проводиться в синхронному (онлайн) режимі через сервіс Google Meet
Час 13.30
Підключитися до конференції
та асинхронному (самостійно) режимі
Домашня робота: параграф 2. Виконати завдання (письмово в робочих зошитах) з презентації (слайд 12-14)
Домашня робота: параграф 2. Виконати завдання (письмово в робочих зошитах) з презентації (слайд 12-14)
Немає коментарів:
Дописати коментар